Utazók vagyunk!


Az elmúlt hetekben, az egyik barátnőm felhívott.
Elege van, annyit dolgozott már magán!
Odafigyel a gondolataira, másokkal való, helyes kommunikációra. Tudatosan már nem bánt senkit. Amikor megold egy problémát, alig tud neki örülni, mert ott a következő.
Mikor lesz már ennek vége? - Kérdezte.
Megértően hallgattam, éreztem besokallt. Elsajátított rengeteg nagyszerű, önszabályozó módszert, elvégzett egy csomó tanfolyamot, képezte magát, jól haladt.
Kerestem a szavakat, nem akartam a régi sztereotípiákat felsorolni. Kitartás, minden rendben lesz....stb.
Hallgattam.
Elmém lecsendesült. Egy egyszerű tiszta gondolat kúszott be a fejembe:
- Mond neki: - Mától, ne mosakodjon! (Kimondtam)
Döbbent csend lett!
Majd hirtelen, mind a ketten nevettünk!
Hiszen egy-két évtizede kezdtük megérteni a spirituális törvények összefüggéseit és gyakoroljuk, hogy lélekben fejlődjünk, jobbá váljunk, miért akarjuk feladni?
Sosem jut eszünkbe, az, hogy ma, nem tisztálkodok, már tegnap fürödtem, nem eszem, mert már annyiszor ettem, elegem van.
Nap mint nap bepiszkolódom mentálisan is, tisztítanom kell magam, a beszennyeződött energiáktól, ahogy az út porát is lemosom, feloldom magamról a feszültségeket.
Nap mint nap gyakorlom a megbocsájtás csodás technikáit, megértem az összefüggéseket.
Holnap is van nap, lesznek új kihívásaim, feladataim, amikor megoldásokat keresek a feljövő problémákra.
Miközben, tapasztalok, tanulok!
Álljatok meg egy pillanatra, nézzetek magatokba őszintén és figyeljétek meg mennyit fejlődtetek! Mennyi olyan dolgot kezeltek rugalmasabban, amitől évekkel ezelőtt kiborultatok volna!
Mennyivel türelmesebbek vagytok magatokhoz és a világhoz!
Megértőbbek az elesettekhez! Tudtok jókívánságokat küldeni azoknak akik még beleragadva élik napjaikat, a hétköznapok probléma halmazaiba!
Ti már a kiutat keresitek!
Pedig nincs kiút, csak új út és újabb utak!
Az élet egy utazás, hogy megismerd magad, az utazót!
Nincs rossz, vagy jó út, tapasztalás van!
Te is jártad a rosszabb utad azért tudod, melyik a jobb, számodra jobb!
Tisztítsd le magad, a tegnap porától, hogy a ma útjának tisztán indulj. Utakat jársz be az örökkévalóságig!
Drága utazó!
Az élet az ÚT!


Kertész Kata Keke

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések